expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Isnin, 19 Jun 2017

BISKUT RAYA PART 2

Assalammualaikum
Banyak ke korang buat biskut raya tahun ni.
Tahun ni memang awak buat je.
Tahun - tahun sudah memang biskut tunjuk je.

So, weekend tadi awak bersama adik awak telah buat 3 jenis biskut.
Sebelum ni dah buat 2 jenis Biskut Raya

Biskut makmur
Awak olah sikit dari resepi asal (semua resepi awak ambil di facebook)
iaitu awak gaulkan sekali kacang bersama gula kastor menjadi doh.
So, tak payah nak risaulah kan, setiap gigitan pasti akan merasa kacangnya...hihihi

Biskut Makmur yang dah siap di salut dengan susu tepung + gula icing
Awak dah rasa, memang puas hatilah, rasa pun sedap..hahahahah

Semperit Susu
Biskut ni memang wajib ada di rumah mak awak setiap tahun
Jenuh praktice bagi kecik molek, emak awak duk komplen jangan besar - besar bunganya...

Biskut Semperit Susu yang dah siap dibakar

Nestle Cornflex Bersusu
Biskut yang paling senang...






2 ulasan:

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails